Top hits of disco polo

14:45

Hejka!
Tak jak wspominałam w poprzednim poście na długo się nie pożegnaliśmy. Postanowiłam rozdzielić te dwa posty choć różnią się tylko gatunkiem. Wiem, że niektórzy nie są ulubieńcami tej muzyki, ale uszanujmy pozostałą część społeczeństwa i przeczytajmy posta z radością. 
Zacznę od tego czym naprawdę jest disco polo.


  • Disco polo czyli gatunek muzyki popularnej. Powstało w Polsce w latach 80. XX wieku, w początkowym okresie istnienia znany jako muzyka chodnikowaSłownik języka polskiego wydawnictwa PWN definiuje ten gatunek muzyczny jako polską odmianę muzyki dyskotekowej, o prostych melodiach i często sprośnych tekstach.


Niektórzy twierdzą, że nikt nie słucha disco polo, to skąd miliony wyświetleń teledysków z tego nurtu? I skąd co tydzień tysiące osób bawiących się przy tej muzyce w stołecznych klubach? W Explosion Club przy Wale Miedzeszyńskim w Warszawie regularnie odbywają się koncerty na żywo, które gromadzą kilka tysięcy osób. To właśnie na różnych zabawach i weselach okazuje się, że gdy zespół zaczyna śpiewać piosenkę disco, to większość gości bawi się razem, bo łatwo do niej tańczyć, śpiewać, szybko wpada w ucho. 


Moimi faworytami w tym gatunku są :

1. "Kocham!- z całego serca kocham, i nie chcę przestać. Kocham! Wiesz doskonale, że kocham nad życie całe"

Piękni i Młodzi - Jedno słowo




2. "Jesteś taka jak ja, lubisz to lubisz, troszkę pomarudzisz, później jest jak jest"



3. "Ona czuje we mnie piniądz, wystroiła się jak Beyonce."




4. "Los chce ze mną grać w pokera, raz mi daje raz zabiera, ja za swoim szczęściem biegnę w świat."



5. "Chcę być twoim skarbem, chcę być Twoją myszką. Chcę być Twoim rajem i zostać Twą księżniczką."



6. "Ona jest taka piękna, ciągle śnię o jej wdziękach. Jeśli tylko spróbujesz - tego nie pożałujesz!"



7. "Bella kocha oczu Jego miód, ona kocha słodką tajemnicę. Bella słucha szeptu prostych słów, ona kocha życie kocha życie..."



8. "Бочка, бас, колбасит соло, Колбасёр по пояс голый...Бочка, басс, колбасёр, Голый, голый, колбасёр... А мне мама говорила: "Колбасёры - это сила""



9. "Utonąłem w twoich snach. Oh la e, o la la! Oczarował mnie Twój blask. Oh la e, o la la! Twoje włosy muskał wiatr."



10. "Tylko ona jedyna, tylko taka jak ta. Właśnie taka dziewczyna, która coś w sobie ma. Nie ma większej miłości jaką mógłbym jej dać. Moje serce jest dla niej. Dla niej wszystko co mam. Tylko ona jedyna."





11. " Każda chwila będzie tą rozkoszą, w której zapomnimy razem się"



12. "Zróbmy sobie fote, wrzućmy ją na fejsa, niechaj ludzie widzą jaka jesteś piękna."



13. " Ja będę kochał Cię całą noc i cały dzień, będę kochał kiedy jesteś blisko mnie, ja będę kochał Cię całą noc i cały dzień, będę kochał kiedy patrzę w oczy twe."



14. "A ja chcę być blisko Ciebie, nosić na rękach aż będziesz w niebie, wciąż jak opętany, po uszy w Tobie zakochany."



15. "A Ty jesteś moją Lejde, prowokujesz, wiem co czujesz. Jesteś mą miłością, mym dotykiem, narkotykiem."





16. "Chcę z Tobą bawić się, do rana tańczyć chce - i tak przez całe życie. Dobrze wiem, że Tobie to spodoba się - będzie wyśmienicie ! Wyśmienicie!"



17. "Przez twe oczy, te oczy zielone oszalałem. Gwiazdy chyba twym oczom oddały cały blask"



18. "Chce iść do Ciebie, potem nie ciągle kręci, miga się, obiecuje, daje mniej, taka aparatka z niej."



19. "Bo Ty jesteś dla mnie najpiękniejsza, w moim życiu ciągle najważniejsza. Jesteś grzechem, słodkim pożądaniem. Zjem Cię dzisiaj, zjem Cię na śniadanie."

AFTER PARTY - Zjem Cię Na Śniadanie




20. "Heja hej moja ty królewno, zatańcz tej nocy ze mną, niech ciała nam falują. Zostań ze mną do rana, cudowna, rozkochana. A zmysły zawirują."





Mam nadzieję, że miłośnikom tego gatunku spodobały się moje propozycje. 
See you,
Lucy :)


Mogą ci się spodobać

0 komentarze

Popularne

Polub nas na Facebooku

Snapchat

Snapchat
yourself_create

Subscribe