Pierwsze kroki

15:03

Pierwszą czynnością, od której zacznę moje blogowanie będzie serdeczne powitanie Was na naszym blogu oraz podziękowanie za odwiedzenie go, mimo iż na dzień dzisiejszy świeci on pustkami. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie strona rozkręci się i w tym celu liczę nie tylko na siebie i na moich kolegów, ale również na Was – naszych czytelników. 

Kilka słów o mnie
Moim pseudonimem blogowym jest imię Nicki, które kojarzyć może się Wam z popularną dzisiaj raperką – Nicki Minaj. Przyznam szczerze, że wybierając tę nazwę również miałam w myślach obraz tej artystki z kolorowymi włosami i nadmuchanymi pośladkami. Nie zniechęciło mnie to jednak, gdyż swoją uwagę zwracałam głównie na długość i prostotę wymowy, a także łatwość w zapamiętaniu tego imienia.
Choć urodziłam się w tym samym roku, co moi koledzy, nie skończyłam jeszcze 15 lat, więc jestem najmłodsza z całej naszej trójki. Razem z nimi chodzę do drugiej klasy Gimnazjum Dwujęzycznego.

Po co tu jestem? Co chcę osiągnąć?
Moją pasją jest m.in. śledzenie życia sławnych osób, choć nie ufam plotkom, które publikują na całym świecie tabloidy i media. Zawsze staram się dotrzeć do ich źródła i chcę mieć pewność, czy dana sprawa rzeczywiście jest prawdą, czy tanią sensacją, na którą większość z nas się nabiera. Lubię także oglądać zdjęcia z najnowszych pokazów mody i staram się być jak najlepiej poinformowana w jej świecie. Interesuję się również rysunkiem, muzyką i filmem.  Każdą z moich pasji postaram się Was "zarazić" w pewnym stopniu – po to tu właśnie jestem. Czy mi się to uda? Mam taką nadzieję.





Dlaczego zdecydowałam się pomóc w prowadzeniu tego bloga?
Ostatnio z powodu braku dodatkowych zajęć i odciążenia w kwestiach nauki, postanowiłam prześledzić parę popularnych blogów. Chciałam sprawdzić, na czym to wszystko się opiera, czym właściwie jest ten cały blogger i dlaczego tylu ludzi go posiada. Muszę przyznać, że na początku nie miałam dobrego podejścia. Myślałam sobie „Ktoś kupił nową szafkę, czemu miałabym chcieć o tym czytać?”. Jednak z każdym kolejnym przeczytanym postem przekonywałam się, jak duża jest moja niewiedza. Zobaczyłam, jak prosta czynność taka jak zakupy, czy pomalowanie ścian w pokoju, przez ciekawy opis i profesjonalnie obrobione zdjęcia, może przyciągnąć uwagę i zainteresować czytelnika. Po niedługim czasie powstał nasz blog. Dziś myślę, że to nie tylko dobra zabawa, ale także poszerzanie naszej wiedzy na interesujące nas tematy i przede wszystkim – nauka pisania.
Jakie są Wasze zainteresowania i hobby? Co lubicie robić w wolnym czasie?

Pozdrawiam,
Nicki 

Mogą ci się spodobać

0 komentarze

Popularne

Polub nas na Facebooku

Snapchat

Snapchat
yourself_create

Subscribe