Po prostu Lucy...

13:57

Hejka naklejka <3


To mój pierwszy post na blogu. Chciałabym opowiedzieć w nim trochę o sobie i o tym, co zamierzam robić razem z Wami. 

Zacznę od tego, że mam 15 lat i chodzę do drugiej klasy w Gimnazjum Dwujęzycznym. Moja nazwa na blogu nawiązuje do mojej ulubionej książki "Opowieści z Narnii", w której właśnie występowała mała dziewczynka Łucja. Jestem zwykłą dziewczyną, często zwaną kujonem, gdyż dobrze się uczę. Wychodzę z założenia, że zanim nie odrobię lekcji i nie nauczę się na różne formy sprawdzania wiedzy, nie będę mogła zająć się innymi rzeczami. Jednak po wyjściu ze szkoły zachowuję się inaczej. Spod płaszcza zwykłej kujonki, wyłania się dziewczyna, która wie czego chce i do czego dąży. Posiadam też wiele pasji, które pielęgnuję. Według moich przyjaciół najlepsza jestem w charakteryzacji, muzyce, tańcu, pływaniu, fotografii, a także tworzeniu różnych historii. Tak jak reszta moich znajomych, posiadam jakieś uzależnienie. Największym z nich jest Snapchat. Każdą wolną chwilę spędzam właśnie na tym serwisie, aby móc dzielić się z innymi, co w danym momencie robię. 

Fandomy do jakich należę to : Beliebers, Rybki Patrysia, Muchonators.

Łącząc się z Wami zamierzam poruszać wiele tematów, m.in. : lifestyle, muzyka i psychologia. Posty będę publikować dwa razy w tygodniu. 



Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja działka i będziecie śledzić moją działalność. 

See you,
Lucy :)

Mogą ci się spodobać

0 komentarze

Popularne

Polub nas na Facebooku

Snapchat

Snapchat
yourself_create

Subscribe