Inspire anyone fandom...

13:59

Hejka :)

Z tej strony Lucy. Jednym z dzisiejszych tematów będzie historia związana z moimi fandomami.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Zapraszam do lektury :)

Zacznijmy może od Justina, bo z nim jestem najdłużej. Jus to najlepszy piosenkarz popowy na świecie. Moja historia z Beliebers zaczęła się 6 lat temu, gdy byłam w trzeciej klasie, a Kanadyjczyk został gwiazdą. W 2010 roku moja siostra słuchała piosenek na YouTube'ie i postanowiłam, że posłucham razem z nią. Bardzo zaciekawiła mnie miniaturka Justina do piosenki "Baby" i "One time". Właśnie dzięki tym dwóm piosenkom zaczęłam swoją przygodę z Jusem.




Potem pojawił się nowy album "Believe" i coraz bardziej związywałam się z jego osobą. 



Mimo problemów Jusa z prawem, nie odwróciłam się od niego, bo wiedziałam, że zwalczy je wszystkie i zmieni swoje postępowanie. Tak też się stało. 13 listopada 2015 r. swą premierę miał jego najnowszy krążek "Purpose". Właśni z nim Justin ogłosił trasę, w której odwiedzi też Polskę !
Gdy dowiedziałam się o tym byłam wniebowzięta.
Najlepszymi piosenkami z płyty są :


Justin Bieber - Love yourself

Justin Bieber - What do you mean ?


Skrillex and Diplo - "Where Are Ü Now" with Justin Bieber




Właśnie w tych utworach przeprasza swoich fanów za wszystko co zrobił, obiecuje poprawę i prosi, aby do niego powrócić. 

Przez swój pogląd na świat, sposób zachowania - daje mi energię, którą dzielę się z innymi. Jest osobą wyjątkową i życzę mu pozostania na tym muzycznym szczycie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kolejnym fandomem do jakiego należę to Muchonators. Są to fani polskiej vlogerki Angeliki Muchy (littlemooonster96). Razem z nią jestem od samego początku. Łączyły i nadal łączą nas muzyka, moda, styl bycia. Jest osobą godną podziwu, z której można czerpać inspirację. 
Przez ostatni czas jej kanał bardzo się rozwinął bo od 100k subskrypcji wbiła już około 455k.
Jednak, gdyby nie my, jej fani, nie dałaby rady. Zawsze ją wspieramy i jesteśmy z nią, nieważne od sytuacji.


Moje ulubione filmy to :

Snapchat Story 2015

MOJA 18! | NAJLEPSZE URODZINY!

VLOG: MADERA CZ.2

Przez to, że jestem uzależniona od Snapa, często biorę udział w akcjach z wysyłaniem pocztówek. W zeszłe lato otrzymałam jedną z Madery !




Podsumowując Angelika to osoba godna naśladowania. Przez swoje ciekawe filmiki, nie można przestać ich oglądać.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Następnym z fandomów są Rybki Patrysia! Należą do nich fani Patryka Woźniaka - polskiego vlogera, fotomodela, również przyjaciela Angeliki Muchy. Z Patrykiem jestem od około roku. Swoim optymizmem zaraża wszystkich wokół. Współpracuje z różnymi YouTuberami przez nagrywanie wspólnych filmów. 
Moje ulubione z jego udziałem to :

Water Tag z Patrykiem i Angeliką

TAG: KTO? Z PATRYKIEM

TRY NOT TO LAUGH z Marcinem




Na swoim kanale posiada około 93k subskrypcji. Nie brakuje mu wiele do osiągnięcia tej magicznej 100. Wierzę, że uzyska je niedługo.




------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dziękuję Wam za przeczytanie mojego posta. Mam nadzieję, że dzisiejszy temat Wam się spodobał.
Do zobaczenia, 
Lucy :)



Mogą ci się spodobać

0 komentarze

Popularne

Polub nas na Facebooku

Snapchat

Snapchat
yourself_create

Subscribe